• JO13-1 kampioen seizoen 2025-2026

  • Wat een middag…
    De kampioenswedstrijd van E.M.M. JO13-1 tegen Katwijk had alles. Spanning, strijd, frustratie, passie en vooral karakter.
    Met een jonge scheidsrechter die het de jongens niet makkelijk maakte, en zelfs 2 gele kaarten waardoor we in totaal 10 minuten met 10 man stonden, leek het even een onmogelijke missie te worden. Toen we ook nog met 2-1 achter kwamen én een penalty misten… voelde iedereen de spanning.
    Maar deze mannen gaven niet op.
    Niet zeuren. Niet opgeven. Alleen maar knokken voor elkaar.
    En hoe…
    Van een achterstand naar een ongelofelijke 2-5 overwinning. Kampioenen worden doe je niet alleen op talent, maar op teamwork, inzet en geloof in elkaar. En dat hebben jullie vandaag laten zien.
    Man of the match? Niemand.
    Of juist allemaal. Want dit deden jullie mét elkaar en vóór elkaar.
    Trotse ouders.
    Trotse coaches.
    En vooral: trotse mannen van E.M.M. JO13-1.
    Bedankt jongens, we hebben genoten!
    Bryan & Jort ❤️