• Zijn je persoongegevens nog actueel?

  • Zelf je gegevens wijzigen? Dat kan!

    Als vereniging vinden we het belangrijk om van al onze leden de juiste gegevens te hebben, zodat we het contact kunnen onderhouden. Met name het wedstrijdsecretariaat merkt eigenlijk regelmatig dat gegevens, met name telefoonnummers, niet altijd up to date zijn.

    Natuurlijk kan iedereen wijzigingen van gegevens doorgeven aan de ledenadministratie. Maar een aantal gegevens kun je als lid, of ouder van een jeugdlid, ook eenvoudig wijzigen via de KNKV-app.

    Ieder lid of ouder van een jeugdlid kan de KNKV app installeren. Met behulp van die app kunnen alle uitslagen en standen van SKF-teams gevolgd worden. Als het emailadres waarmee je je registreert gelijk is aan dat in de ledenadministratie, krijg je ook SKF-specifieke informatie te zien, kun je je als seniorenspeler aan- en afmelden voor wedstrijden, vervoer plannen etc. etc. Ook scheidsrechters gebruiken deze app om uitslagen van wedstrijden door te geven.

    Maar als lid, of ouder van een jeugdlid, zie je ook je eigen gegevens/teams of dat van je kind(eren). Zie je dit niet? Neem dan contact op met de ledenadministratie zodat we alle emailadressen goed kunnen zetten om het te laten werken. Voor de juiste werking is het belangrijk dat het emailadres van ouders/verzorgers correct bij de jeugdleden is vastgelegd.

    Als lid van 16 jaar of ouder, of ouder van een jeugdlid onder 16 jaar, kun je een aantal gegevens zelf beheren. Ga naar het hamburgermenu (de drie horizontale streepjes linksboven in de app) en kies instellingen (zie linker screenshot hieronder). Vervolgens kun je als lid kiezen voor "Mijn persoonsgegevens" en/of als ouder van een jeugdlid voor "Mijn kinderen" (screenshot tweede van links). Na die keuze (en eventueel een vervolgkeuze voor het juiste kind als er meer bij SKF korfballen) kom je in het scherm met gegevens (screenshot tweede van rechts).

    Naam, leeftijd, geslacht e.d. mogen niet aangepast worden, mocht dit niet kloppen, neem dan contact op met de ledenadministratie. De foto kan, in sommige delen van het jaar, wel gewijzigd worden, doe dat vooral! Tijdens de competitie mag dit normaal gesproken niet, om fraude met spelers te voorkomen. Belangrijk is dat de foto een pasfoto is, dan wel een eigen foto die vooral het gezicht duidelijk toont. En actueel is. Scheidsrechters gebruiken deze foto's bij het controleren van de opstellingen via de app. Zij mogen deze foto altijd zien, zichtbaarheid voor anderen kan ingesteld worden in de app bij de privacyinstellingen.

    Wat wel gewijzigd mag worden, zijn de adresgegevens en de telefoonnummers (meest rechtse screenshot). Daarbij is het belangrijk dat met name het mobiele nummer van het (jeugd)lid zelf is, het vaste nummer zal al snel het "gezinsnummer" zijn. Bij kinderen die nog geen mobiel nummer hebben, dit graag leeg laten. Contactgegevens van ouders/verzorgers kunnen en willen we ook graag ook vastleggen, maar dat kan helaas nog niet via de app, neem hiervoor ook weer contact op met de ledenadministratie.

    Help ons de administratie actueel te houden en besteed even een minuutje aan het controleren en eventueel aanpassen van de gegevens. En nogmaals, voor alle vragen/problemen over en met de app kun je contact opnemen met de ledenadministratie.